ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست خانواده شهید زاهدی ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند (۲۳ اردیبهشت) تعطیلی خراسان رضوی در روز ولادت امام رضا (ع)، روی میز شورای عالی انقلاب فرهنگی گاردین از شکست استراتژی اسرائیل در غزه خبرداد رجب طیب اردوغان: هیتلر به نتانیاهو حسادت می‌کند توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو تعطیلی شنبه‌ها رای نیاورد | مخالفان و موافقان چه گفتند؟ + فیلم صادق زیباکلام وارد زندان شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها | این تعطیلی شامل چه‌کسانی می‌شود؟ استاندار خراسان‌رضوی: اقتدار نرم‌افزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌هاست مقام ناتو: به دنبال استقرار نیرو‌های نظامی در اوکراین نیستیم انفجار در وزیرستان پاکستان جان ۷ نظامی را گرفت مقام حماس: جنگ نتانیاهو در دور باطلی قرار گرفته است سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اوکراین به رستورانی در دونتسک | ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند + فیلم آتش سوزی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد + فیلم و عکس (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۵۰ استاد و بیش از دو هزار و ۴۰۰ دانشجو در اعتراضات دانشجویی در آمریکا
سرخط خبرها

روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم

  • کد خبر: ۲۲۴۶۱۲
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (شنبه) گفت: از آنجایی که آموزش سربازان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بخشی از جنگ ترکیبی آن علیه روسیه است، مسکو از نزدیک تمام رزمایش‌های این ائتلاف را زیر نظر دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، زاخارووا تصریح کرد: بخش عمده رزمایش‌های نظامی ناتو دقیقاً برای اجرای سناریو‌های رویارویی با روسیه طراحی شده است که هم واشنگتن و هم متحدانش در مفهوم راهبردی خود در سال ۲۰۲۲ آن [روسیه]را «مهمترین تهدید» تعریف کردند.

وی اظهار داشت که «طرف روسی تمام رزمایش‌های بلوک آتلانتیک شمالی را از نزدیک زیر نظر دارد و در درجه اول به این نتیجه می‌رسد که آموزش نیرو‌های ناتو از عناصر جنگ ترکیبی است که توسط غرب علیه این کشور آغاز شده است.»

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین گفت: برای ناتو، مقابله با روسیه به اصطلاح «متجاوز»، هدف بقا و موجودیت است.

زاخارووا ادامه داد: با این حال برای روسیه، «توجیه ارتباط این سازمان نظامی و تریلیون‌ها دلاری که هر ساله صرف مخارج نظامی که برای راهکار‌های مشکلات اجتماعی-اقتصادی زیان‌بار است، می‌شود، برای اروپایی‌ها و کشور‌های آمریکای شمالی دشوار بود».

این دیپلمات روس خاطرنشان کرد که ناتو به دنبال تحت فشار قرار دادن روسیه، کشاندن آن به رقابت تسلیحاتی، محدود کردن توانایی‌های رزمی مسکو و وادار کردن آن به کنار گذاشتن اهداف عملیات نظامی ویژه [در اوکراین]است.

زاخارووا افزود که «آن‌ها شکست خواهند خورد. ما توانایی‌های کافی برای تضمین امنیت روسیه و حفاظت از منافع آن را در هر زمینه‌ای داریم.»

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->